Nu drar snart fotbollssäsongen igång på riktigt och vi i styrelsen för 2018 har haft vårat första styrelsemöte.För att allt ska flyta på för alla lag så är det viktigt att man fullföljer de uppgifter som tillfaller laget som tillexempel kritning och vattning av planen mm. Har du inte information om hur du utför uppgiften är det viktigt att du tar reda på det. Vi i styrelsen har våra uppdrag som styrelserepresentanter och kommer inte aktivt delta i skötseln av kullen i den rollen. Alla lag ska ha en planansvarig, kioskanavarig och lagledare. För att det ska bli lätt att få tag i rätt information har vi gruppansvariga i styrelsen enligt följande :
Planansvarig Sara Olsson nås på Sara-72@live.se
Kioskansvarig Jennie Bengtsson nås på jebe9900@gmail.com
Lagledaransvarig Camilla Ersson nås på Camilla.ersson@outlook.com
Det är viktigt att varje lag ser till att anmäla vem som vad hos er så den informationen får ta del av aktuell information.
Vi kommer ha genomgång om hur man kritar planen, dag för detta kommer skickas ut inom kort.
Vi kommer även detta är bemanna upp hill climb som är i slutet av juli där alla lag måste bidra med insatser, mer info om detta kommer.
På begäran kommer vi beställa in rollups och reklam prylar som man kan ha med sig på cuper och matcher.
Övriga frågor eller idéer som ni har kan ni maila till Veronica Wetterhag på Veronica.wetterhag@gmail.com
Nästa styrelsemöte är den 25 juni.
Vänligen styrelsen